Практика в умовах війни: досвід магістрантки спеціальності «Початкова освіта» Ольги Кусак

Факультет мистецтва, менеджменту, педагогіки і психології > > Новини кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти > Практика в умовах війни: досвід магістрантки спеціальності «Початкова освіта» Ольги Кусак

Навчальний процес здобувачів у закладах вищої освіти неможливо уявити без практики. Оскільки теоретичних знань для підготовки висококваліфікованих спеціалістів недостатньо, здобувачам, для опанування майбутньої професії,  необхідні ще й практичні навички. Практика дає здобувачеві можливість остаточно переконатися в правильності зробленого ним вибору. Під час її проходження він може перевірити свій професіоналізм. Звичайно, особливо важливих і відповідальних завдань молодий фахівець може й не отримати, але він цілком здатний працювати і брати участь у вирішенні загальних виробничих завдань.

 

 

Відповідно до Наказу № 213 від 19.04.2022р. «Про проведення практики», з 25 квітня по 20 травня 2022 року магістри першого року навчання заочної форми, факультету педагогічної освіти, менеджменту і мистецтва, які навчаються за спеціальністю «013 Початкова освіта» проходять виробничу практику в школі, за місцем проживання. Розповідаємо про те, у чому її особливість в умовах воєнного стану в нашій країні.

Наразі виробнича практика, у силу зрозумілих обставин, вимушено проходить у дистанційному форматі. Керівники практикою тримають постійний зв’язок зі студентами та моніторять успішність її проходження. Ми запитали про досвід практики в умовах війни у магістрантки першого року навчання, групи По-12пм заочно форми навчання Ольги Кусак:

«У зв’язку з ситуацією в Україні та запровадженням  військового стану, діти перейшли на дистанційне навчання. Зважаючи на це деякі діти, не мають змоги виходити на уроки, але потрібно якоюсь мірою тримати з ними зв’язок і працювати в гнучкому для всіх дітей форматі. Унеможливлюється допомога учневі під час самостійного опрацювання завдань (молодша ланка займається онлайн 15 хвилин, а на самостійне опрацювання відводиться 25 хвилин). Але позитивне в практиці у дистанційному форматі теж є. Це можливість навчати дітей в тяжких життєвих умовах, діти навчаються бути самостійними та відповідальними, розвиваються інформаційно-комунікаційні навички також діти привчаються до інтегрованого навчання».

Кафедра педагогіки, теорії та методики початкової освіти бажає Ользі та усім здобувачам успішного завершення практики і навчального року, а також чекає на їхні позитивні відгуки на підсумковій конференції.

Пресцентр кафедри педагогіки, теорії і методики початкової освіти

Недавні записи

Категорії